2 תשובות
כשמסתירים בעיה היא רק גודלת
אל תתבייש מההורים שלך!
כי הם אלו שקילחו אותך כשהיית קטן
תבקש מהם שיילכו איתך לרופא
אגב גוף זה לא דבר שצריך להתבייש בו
בהצלחה
אנונימית
ממליצה לך לספר לאח גדול או לאבא (האח יכול לעזור לך גם לספר לאבא)
אני יודעת שזה יכול להיות מביך אבל לא כדאי לך להסתכן עם זה ולא ללכת לרופא בגלל שאתה מתבייש
באותו הנושא: