5 תשובות
אתה יכול לקנות כמה חיקויים שאתה רוצה כי זה זול! אבל את הדבר האמיתי שיותר יקר ושווה את זה כבר מזמן פספסת!
אנונימי
נמ אני זוכרת איזה סטטוס שראיתי בפייסבוק משהו כמו
לבכות כי הוא מצא מישי אחרת או לצחוק כי אני הרבה יותר טובה ממנה
משהו כזה$:
לבכות כי הוא מצא מישי אחרת או לצחוק כי אני הרבה יותר טובה ממנה
משהו כזה$:
לא מבינה למה את צריכה לרשום את זה? לדעתו היא יותר מתאימה לו... ואלי יותר יפה ממך מבפנים מה את מקנאה? תעזבי אותו..
שואל השאלה:
אויש תנוחו. וכן אני יותר יפה ממנה! היא נראית כמו לא יודעת מה
אויש תנוחו. וכן אני יותר יפה ממנה! היא נראית כמו לא יודעת מה
יא חתיכת קנאית-אולי את חושבת שאת יותר יפה וביעינו היא יותר יפה או שפשוט את יותר יפה אבל עם אישיות של זבל והיא לב זהב מה אכפת לך? הם חברים? פרגני להם מה זה כל כך קשה?!
באותו הנושא: