5 תשובות
תכל'ס כן.
כן.
הם אחים שלך, מה הבעיה ללכת.
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת כי אני פשוט רוצה להתנתק ואני ממש רוצה להיות לבד בבית זה גם יומיים אז בכלל..
וגם יש לי חזרות חשובות שאני לא רוצה להפסיד
אני מניחה שזה משהו שחשוב להם,
לכי, תכבדי אותם לדעתי.
זה לא משהו שקורה כל יום.
שואל השאלה:
אני לא רוצה מצד אחד מצד שני אני מרגישה מחוייבת...