8 תשובות
זה שם ממש יפה... ויעלה, לולה נראלי
שואל השאלה:
^זאת אני מהפרטי חיח 3:
^זאת אני מהפרטי חיח 3:
אנונימית
זה שם מהמם! ואני הכי אוהבת יעלי
יעלי?
שואל השאלה:
תודה:3
תודה:3
אנונימית
לחברה שלי קוראים יעל אז אני מכנה אותה בכמה כינויים: יעלי, יעלולו, יעלה, יעלוש, יועל.
חח קצת מוזר אבל מציאותי. ונ. ב
השם הזה בכלל לא מכוער הוא שם מאוד יפה ומיוחד!
חח קצת מוזר אבל מציאותי. ונ. ב
השם הזה בכלל לא מכוער הוא שם מאוד יפה ומיוחד!
יש לי אחות שקוראים לה יעל ואני פשוט קוראת לה יעלי (לרוב כשאני צריכה ממנה משהו ^^)
שם מהמם ו- יולה
באותו הנושא: