6 תשובות
כן גם אני חשבתי על זה
אם הם לא היו גייז לא היה כזה התלהבות
לא שיש לי בעיה אבל מה מיוחד בהם
לא יודעת, חושבים שהם חמודים ביחד?
ואת האמת שבסטיפס יש המון תמיכה לקהילה הגאה, אז גם בגלל זה
לאנשים יש נטייה להתלהב מהומואים סתם יחס מיוחד נו באמת
מה היה שם?
חלה שגיאה השאלה נמחקה 0.0
זה השאלה על הזוגות בסטיפס?
שואל השאלה:
כן
אנונימית