3 תשובות
לכי זה יעזור לך מאוד.
הן ידברו עם המורים והמנהלת וזה יהיה יותר גרוע...
עדיף לך ליהנות מהחיים ולא לחתוך, לחתוך לא מביא שום תועלת לחיים..
שואל השאלה:
טוב, שיהיה... אבל מה יקרה אם אחליט לא ללכת?
אנונימית