3 תשובות
לכי זה יעזור לך מאוד.
הן ידברו עם המורים והמנהלת וזה יהיה יותר גרוע...
עדיף לך ליהנות מהחיים ולא לחתוך, לחתוך לא מביא שום תועלת לחיים..
עדיף לך ליהנות מהחיים ולא לחתוך, לחתוך לא מביא שום תועלת לחיים..
שואל השאלה:
טוב, שיהיה... אבל מה יקרה אם אחליט לא ללכת?
טוב, שיהיה... אבל מה יקרה אם אחליט לא ללכת?
אנונימית
באותו הנושא: