14 תשובות
לא אכפת לי
אבל אם כבר אז ה17.9
אבל אם כבר אז ה17.9
השמיני ליולי
17/9. שונאת יום הולדת בחופש
עריכה: אז אם את אומרת לבחור לפי מספרים הכי יפים או חודש אהוב אז- 8/7.
עריכה: אז אם את אומרת לבחור לפי מספרים הכי יפים או חודש אהוב אז- 8/7.
שואל השאלה:
יש סיבה שאני שואלת מבחינתי תבחרו לפי המספרים שנראים לכם הכי יפה בעין או לפי החודש האהוב עליכם.
יש סיבה שאני שואלת מבחינתי תבחרו לפי המספרים שנראים לכם הכי יפה בעין או לפי החודש האהוב עליכם.
אנונימית
שמיני ליולי
זה ממש מבלבל להיות מאלה שנולדו אחרי ספטמבר (אוקטובר, נובמבר, דצמבר.. אחרי תחילת שנה) כי תמיד עם הקטע של בת מצווה\בר מצווה וזה שהם נחשבים הקטנים..
זה ממש מבלבל להיות מאלה שנולדו אחרי ספטמבר (אוקטובר, נובמבר, דצמבר.. אחרי תחילת שנה) כי תמיד עם הקטע של בת מצווה\בר מצווה וזה שהם נחשבים הקטנים..
08.07 כי זה הכי קרוב ליום הולדת שלי עכשיו xd
17/9שיהיה כשיש לימודים
לא יזיק קצת צומיxd
לא יזיק קצת צומיxd
17/9 שלא יהיה בחופש ^^
8/7... זה התאריך הכי יפה פה לדעתי... אבל זה לא משנה כי היום הולדת האמיתי שלי הוא ב-7/7 שהוא יותר מגניב..
לא אוהבת את חודש יולי, אז כנראה ש17.9
6/6/666
השמיני ליולי
אני נולדתי בשבעה עשר בספטמבר
18/07 3>
באותו הנושא: