6 תשובות
היא שרירית? אני ל מצליחה להבין בגלל שבבטן יש את הקו הזה של השרירים
ממש לא.
למה עשו לי מינוס? אני אומרת את האמת על עצמי! אני הייתי בוכה עם היה לי גוף כזה! כולכם מתחסדים ממש לא הייתם רוצים גוף כזה
בטח היא ניראית יותר טוב עם בגדים... לא נעים לי להגיד אבל אני הייתי בוכה עם היה ליגוף כזה.. בכיתי כשניראית הרבה פחות שמנה..
לא מפסיל לגמרי אבל מוריד כן.. סליחה אבל האמת
nope
באותו הנושא: