33 תשובות
היא פשוט השתזפה...
זה לא יפה לה
לפחות לדעתי:/
זה לא יפה לה
לפחות לדעתי:/
יש לאבא שלה מספיק כסף לשלם לה לניתוח להחלפת העור, לשיזוף בהתזה, למישהו שיעשה לה פוטושופ..
בואנה היא יותר שחורה ממני ואני אתיופית כן 0_o
וואו ממש אתיופית נהייתה
גם ראסטות גם השיזוף הזה...
מישהי פה מנסה להיות אתיופית (?)
מישהי פה מנסה להיות אתיופית (?)
אין לי מושג 0-0
אבל בפנים היא יותר בהירה
אבל בפנים היא יותר בהירה
נועה קירל?! צחקתי בקולל
פאק תראו תהבדל בין היד לרגליים nnn פאק אני מת
ממש לא יפה השיזוף המוגזם הזה..
השלב הבא: לצבוע את השיער לבלונד בהיר
היא יותר כהה מנני ואני אתיופית לא יפה לה רואים שזה לא מקורי רק קצת צבע לא יזיק לה כי משלא יפה באמת זה צבע לבן בהיר לא פלא שמזתפים ולא בגלל שזה חום, להרבה אתיופיות יפה להם כי לא רואים שזה שיזוף וגם חלקם מגוף
אבוי 0_0
לא אהבתי.
אבל זה גם התאורה של החדר ואין אור אז זה נראה קצת יותר כהה. בכל מקרה היא השתזפה קצת יותר מדי..
לא אהבתי.
אבל זה גם התאורה של החדר ואין אור אז זה נראה קצת יותר כהה. בכל מקרה היא השתזפה קצת יותר מדי..
הלכה לים והשתזפה.
אויש, היא ככ יפה וגם צבע העור שלה היה יפה - מה עובר עליה?
זו נועה קירל, עם אבא עשיר אפשר לעשות הכל
אנונימי
כל מה שאני יכולה לחשוב עליו כשאני רואה את התמונה הזאת זה סרטן העור
אני היחידי שזה נראה לו פוטושופ? 0-o
מה הסנאפ שלה?
אנונימי
דה פאק אני אתיופית והיא שחורה גם יותר ממני מה זה חח חח
זה לא בריא איך לעזאזל אפשר להשתזף ככה? זה ממש מגעיל ומסוכן.
זה לא בריא איך לעזאזל אפשר להשתזף ככה? זה ממש מגעיל ומסוכן.
אנונימי
בלי להעליב אותה,
מעניין אותי מתי תחלה בסרטן עם השיזוף הזה.
מעניין אותי מתי תחלה בסרטן עם השיזוף הזה.
אנונימית
איך היא עשתה את זה? למה היא עשתה את זה! למה?!? היא אתיופית מזוייפת!
אויש.. למה לעשות את זה?! היא סתם מפתחת גידול סרטני... וזה לא שיזוף טיבעי מאור השמש זה
שיזוף מסולרייום..
שיזוף מסולרייום..
מיטת שיזוף.
כמה נעליים יש לה בא לי גם.
וזה רק אני או שהיא מנסה להראות אתיופית?
וזה רק אני או שהיא מנסה להראות אתיופית?
queer
גם אני חשבתי משהו דומה...
אבל זה לא קשור לצבע עור...
סתם לחשוב על נועה קירל זה מסרטן.^~^
גם אני חשבתי משהו דומה...
אבל זה לא קשור לצבע עור...
סתם לחשוב על נועה קירל זה מסרטן.^~^
תרגעו.. זה עניין של תאורה וזה סתם נראה ממש שחום.
כמה קנאים זה פשוט לא ייאמן..
כמה קנאים זה פשוט לא ייאמן..
במה יש לקנא.
זה שיזוף מלאכותי נכון?
אנונימית
יש כמה ששעלו מה הסנאפצאט שלה:
noakirel10
ושואל/ת השאלה: אני כמעט בטוחה שזה מהשמש, הרבה שמש, שמן שיזוף, תאורה
noakirel10
ושואל/ת השאלה: אני כמעט בטוחה שזה מהשמש, הרבה שמש, שמן שיזוף, תאורה
אל תשפטו בבקשה.
כמישהי שנולדה עם עור שזוף מגנטיקה- אני מרגישה טוב עם עצמי עכשיו. סליחה עולם. אבל *נועה קילר* מנסה להיות שזופה שזה משהו שיש לי מלידה... יאי לי (:
סליחה שוב חברה.
כמישהי שנולדה עם עור שזוף מגנטיקה- אני מרגישה טוב עם עצמי עכשיו. סליחה עולם. אבל *נועה קילר* מנסה להיות שזופה שזה משהו שיש לי מלידה... יאי לי (:
סליחה שוב חברה.
אנונימית
כי בא לה? אם זה היה מש לקיא היא לא הייתה עושה הזה תקיא על עצמך שלא יקיאו ממך ימסריחה
לא יפה לה כי היא לא אתיופית וזה לא טבעי מה לעשות שאורגינל יותר יפה?
לא האמנתי שזו היא o_o
כמו שאמרו, עם אבא עשיר אפשר לעשות את זה
כמו שאמרו, עם אבא עשיר אפשר לעשות את זה
באותו הנושא: