5 תשובות
הנעליים האלה, חרא זה סתם רמאות. ממש רציתי אבל הבנתי שזה מהמם אבל מיותר...
יש דבר כזה? פעם ראשונה שאני שומע על זה... זה כמו של הילדים הקטנים שהם קופצים וזה עושה אור?
וגם, יכול להיות שלא הכנסת את המטען עד הסוף או משהו?
שואל השאלה:
זה דומה לנעליים שקופצים וזה עושה אור, רק שזה יותר משוכלל וכולם הולכים עם זה עכשיו. ניסיתי להכניס יותר את המטען/ לסובב אותו, אבל זה לא עובד...
אנונימית
אני קניתי תנעליים האלה אתמול ב150! וגם לי יש את הבעיה הזאת בערך רק כשאני מטעינה נעל ימין מהבהבת ונעל שמאל לא ונעל שמאל לא כל האורות עובדים רק שני עיגולים כאלה מהנעל ואנחנו ננסה ללכת לחנות שיחזירו את הכסף או לפחות שיחליפו... למרות שלדעתי הם לא יחליפו כי הסולייה קצת מלוכלכת כי כבר הלכתי בהם אתמול... אוף זה מבאס רצחח
באותו הנושא: