6 תשובות
כיף!? בצבא!? חח הצחקת
Xנונימית
לא
אנונימית
אני לא בצבא, אבל אחי היה והיה לו מאוד כיף. הכל תלוי בתפקיד שלך, יש כאלה שמקבלים תפקידים כיפים ומאתגרים ויש כאלה עם תפקידים מעפנים ומשעממים. בשתי המקרים יוצרים חברים לחיים וכיף איתם (: בקיצור, תלוי בתפקיד
צבא וכיף לא מסתדרים הכי טוב ביחד.
כן
לא
אנונימית
לא.
בכלל לא.