15 תשובות
אממ לא
לא:000
מאוד
חח זה חמוד שככה הפכתם להיות ביחד.. זה משהו שזוכרים להמון זמן
דיי
פשוט די
פשוט די
לא, מזל טוב (:
לא._.
יאפ
פחות מצחיק, יותר קול.
כשתתחתנו והילדים שלכם ישאלו אתכם איך הכרתם, תוכלו לומר באוטובוס!
כשתתחתנו והילדים שלכם ישאלו אתכם איך הכרתם, תוכלו לומר באוטובוס!
אם את חושבת שזה מצחיק... אז אני לא אנפץ לך את האשליה 0_0
למרות שכבר עשיתם את זה -_-
למרות שכבר עשיתם את זה -_-
קורע
זה לא מצחיק.. אבל מזל טוב!
אפשר לשאול איך זה קרה? אני מתה לדעת כי יש מישהו שגם איתי באוטובוס ואני מתה להכיר אותו:/
אפשר לשאול איך זה קרה? אני מתה לדעת כי יש מישהו שגם איתי באוטובוס ואני מתה להכיר אותו:/
חח די, כן.
קצת חח
ישאלו את הילדים שלכם "מה נולדתם באוטובוס?!" p:
ישאלו את הילדים שלכם "מה נולדתם באוטובוס?!" p:
באותו הנושא: