10 תשובות
לא, אבל הולכים למסעדה יותר שווה!
חלק מהילדים אצלנו הולכים. לא כולם.
כן הייתי בטוחה שאצל כולם ככה אצלנו זה ממש מסורת כזה
לא:/
דווקא באלי:)