2 תשובות
בדרך כלל פשוט יש לי עניין מסוים לפנות אליהן.
לדוגמא:
"איך היתה שבת?"
"מה קורה עם הדבר הזה והזה..?"
"תראי מה כתבו שם".
או שהן פונות אליי.
אני לא מדברת כל כך הרבה בוואטסאפ
לדוגמא:
"איך היתה שבת?"
"מה קורה עם הדבר הזה והזה..?"
"תראי מה כתבו שם".
או שהן פונות אליי.
אני לא מדברת כל כך הרבה בוואטסאפ
אנונימית
אממ אצלי זה יותר כשאני צריכה עזרה או לספר לה משהו דחופ זה כזה "את לא מבינה!"
או "מיכלל!" (שם בדוי (
ואז היא שואלת מה או מה קרה
ואז מדברות ותוך כדי צוחקות, מוצאות סיבה לצחוק וזהו..
או "מיכלל!" (שם בדוי (
ואז היא שואלת מה או מה קרה
ואז מדברות ותוך כדי צוחקות, מוצאות סיבה לצחוק וזהו..
באותו הנושא: