11 תשובות
זה לא נוח, אם כבר אז בגלל היופי..
אנונימי
לי זה די נוח..
שואל השאלה:
"די" נוח חח. זה מסביר הרבה.
"די" נוח חח. זה מסביר הרבה.
אנונימי
מסביר מה?
לפעמים זה מציק ולפעמים לא
מתרגלים
לפעמים זה מציק ולפעמים לא
מתרגלים
שואל השאלה:
טוב חח, אז זה לא כזה רע סהכ:)
טוב חח, אז זה לא כזה רע סהכ:)
אנונימי
האמת... מאז שהתחלתי ללבוש חוטיני... אני קניתי עוד מלא ולא כי זה יפה... גם לא אכפת לי שמסתכלים או לא... באמת שזה ממש נוח לי..
חתולה קסומה
שואל השאלה:
חתולה קסומה, איזה מתוקה את חח
חתולה קסומה, איזה מתוקה את חח
אנונימי
חח גם וגם, אבל גם כדי שבנים יסתכלו חח
אנונימית
לא נוח
אם אני לובשת את זה זה רק בגלל שזה יפה
גם וגם
באותו הנושא: