4 תשובות
החלקה עדיף
החלקה. אני אישיתי ניסיתי את שתי האפשרויות והחלקה פחות מזיקה.
החלקה מנפח קצת את השיער נראלי
עדיף לעשות מחליק כי החלקה זה מסרטן וגם מחליק זה יותר יפה לדעתי
באותו הנושא: