3 תשובות
הייתי ילד יחסית בעייתי, היו מסלקים אותי מבית הספר מלא, לא הייתי מעשן וזה אבל הייתי צועק על מורים ומדבר לא יפה לאנשים באופן כללי
לא חושבת שהייתי בעייתית, רעשנית בעיקר. היה לי המון ביטחון עצמי.
ואי הייתי מופרעת ממש ביסודי אומיאגד. היו מזמינים את אמא שלי מלא, הייתי רבה עם כל מחנכת שהייתה לי. וגם עם המנהלים חח, והייתי רבה מלא עם ילדים חח יואו אילו זכרונות היום אני מסיימת יב כבר הכל טוב (: ואני חושבת שגם לי היה ממש ביטחון עצמי, היום הרבה פחות.
באותו הנושא: