11 תשובות
חח גם אני חשבתי על זה מלא
זה יהיה מדהים! פשוט קוליל!
אז אני ידע מה לעשות נכון ומה לא לעשות נכון.
פשוט מדהים
זאת שאלה ששאלו לפנייך ואם אני לא טועה יש על זה גם כמה סרטים... זה בדרך כלל תחת השאלה הכללית אם כל החיים שלנו הם פשוט אשליה של המוח...
ומה אם אנחנו עכשיו בתוך חלום וכשאנחנו חולמים חלום אנחנו בעצם במציאות? חח תאמת זה מוזר אבל אני חושבת שזה לא חלום (צובטת את עצמי) אוקיי זה לא xd
אתעניין בדתות והאמונות בחיים האמיתיים חח.. האם יהיה שם רק יהדות או עוד דתות...
אנונימי
אני מצטער להיות ההורס מסיבות אבל גם את גן עדן בני האדם המציאו עקב חוסר יכולת להתמודד עם הרעיון של מוות סופי כי בשונה משאר בעלי החיים אנחנו המין היחיד שמודע לזה שהוא ימות אז זה באמת נחמד לדמיין ולחלום זה מצוין אבל אני חושב שעדיף שנבין שאלו החיים היחידיים שיהיו לנו כדי שנמצה אותם עד הסוף ולא ניתן להם לעבור סתם כי זה סתם חלום..
אני דווקא חשבתי פעם שאנחנו חלום שמישהו אחר חולם
תכלס אנחנו בסוג של חלום ושנגיע לעולם הבא נרגיש את זה וגם נאמר "היינו כחולמים"
ועוד "עד מתי עצל תשכב מתי תקום משנתך"
אני חושבת על זה הרבה, זה יהיה נורא.