7 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימית
תעשי שעווה, לא יהיה לך שחור.
גם לי זה ככה התחלתי לייזר וזה לאט לאט עובר
שואל השאלה:
אבל לייזר זה רק מגיל 17 אמא שלי רצתה לקחת אותי לעשות ובדקנו ואני בת 14 אז זה לא מתאים
אבל לייזר זה רק מגיל 17 אמא שלי רצתה לקחת אותי לעשות ובדקנו ואני בת 14 אז זה לא מתאים
אנונימית
כן.
שואל השאלה:
וזה כבר לא יהיה שחור אחרי כמה פעמים של שעווה?
וזה כבר לא יהיה שחור אחרי כמה פעמים של שעווה?
אנונימית
אל תגלחי, תעשי שעווה.
באותו הנושא: