4 תשובות
לפתוח מחלוקת ולבקש את הכסף.
ככה זה עם דואר ישראל, כ"כ הרבה פעמים זה קרה לי.
מה שבטוח, תפתחי מחלוקת לפני שהטיימר נגמר כי אז את לא יכולה לקבל כסף בכלל.
יכול להיות שתקבלי החזר כספי ואז יום אחרי תקבלי את המוצר (קרה לי לפחות שלוש פעמים)
ככה זה עם דואר ישראל, כ"כ הרבה פעמים זה קרה לי.
מה שבטוח, תפתחי מחלוקת לפני שהטיימר נגמר כי אז את לא יכולה לקבל כסף בכלל.
יכול להיות שתקבלי החזר כספי ואז יום אחרי תקבלי את המוצר (קרה לי לפחות שלוש פעמים)
כן זה מעצבן אבל כל מה שאפשר זה לחכות
תוודאי שהזמן של המשלוח לא עובר כדי שהכסף לא יעבור למוכר ואז לא תוכלי לקבל אותו חזרה.
אם הזמן של המשלוח מתקרב לקיצו אז תפתחי דיספיוט מהר.
אם הזמן של המשלוח מתקרב לקיצו אז תפתחי דיספיוט מהר.
ואי גם אצלי ככה