2 תשובות
אנשים אוהבים אקלים ים תיכוני כי הוא נעים ונוח ואז יש תיירות רבה.
האקלים הים תיכוני גם משנה את הנוף של האזורים עצמם וגם הוא תורם לתיירות. שיווי משקל זה, הנשמר בין עצים, שיחים, עשבוניים וגיאופיטים, ובין שלטון מרכזי המנהל את המערכת האקולוגית, תרם רבות למגוון הביולוגי, היציבות והיופי של הנוף הים-תיכוני. נוף זה הוא, ללא ספק, גורם חשוב לנופש ותיירות.
אליהו ליפשיץ
באותו הנושא: