7 תשובות
את בכיתה יא?
היית אמורה לקבל, אז כנראה שתקבלי מאוד בקרוב
אם לא, תתקשרי למיטב:)
היית אמורה לקבל, אז כנראה שתקבלי מאוד בקרוב
אם לא, תתקשרי למיטב:)
אנונימית
כן זה נכון.
לא קשור ועוד בערך כמה חודשיים גם אני בול בגילך
שואל השאלה:
לא אני בכיתה י' אולי בגלל זה?
ואחלה נלך לצו ביחד חחnn
לא אני בכיתה י' אולי בגלל זה?
ואחלה נלך לצו ביחד חחnn
אנונימית
כנראה בגלל זה ^
הכל בסדר:)
הכל בסדר:)
אנונימית
גם אני ילידת ינואר ובכיתה י'
את 16 ו5 חודשים ביולי (חודש 7) את (ואני חח) נהיה 16 וחצי ואז נקבל צו ראשון (:
את 16 ו5 חודשים ביולי (חודש 7) את (ואני חח) נהיה 16 וחצי ואז נקבל צו ראשון (:
כנראה עוד חודש חודשיים
תאריך הגיוס הראשוני שלך כנראה יהיה ביולי, זה עוד יכול להשתנות
תאריך הגיוס הראשוני שלך כנראה יהיה ביולי, זה עוד יכול להשתנות