16 תשובות
לא
אצל כל אחד זה שונה..
לא
לדעתי יותר ב16 בערך
לדעתי יותר ב16 בערך
שואל השאלה:
מוזר אני דווקא נורא מסכימה. זה כאילו השיא ואז לאט לאט הגיל נהיה קל יותר.
מוזר אני דווקא נורא מסכימה. זה כאילו השיא ואז לאט לאט הגיל נהיה קל יותר.
אנונימית
לא
ובלי שום קשר 14 הייתה השנה הכי יפה שלי מכל החרא של גיח ההתבגרות (אני רק בת כמעט 15 עכשיו אז אני לא יכוחה באמת לדבר.. אבל לפי מה שהספקתי לעבור (?))
ובלי שום קשר 14 הייתה השנה הכי יפה שלי מכל החרא של גיח ההתבגרות (אני רק בת כמעט 15 עכשיו אז אני לא יכוחה באמת לדבר.. אבל לפי מה שהספקתי לעבור (?))
וואי ממה שעבר עלי השנה ומאיך שהתבגרתי אני מסכימה. אבל כשאגדל זה גם יהיה ככה
אני בת 14 עוד מעט וחצי
ואני פשוט חושבת שזה הגיל שיותר מותר דברים, למשל לעלות במעלית לבד (lol) זה גם גיל ההסכמה ליחסי מין וכו...
זה פשוט גיל מאתגר שהרבה מנסים דברים ומנסים לגלות מי הם
אני אישית חושבת שהקושי יהיה בגיל 16-17.
ואני פשוט חושבת שזה הגיל שיותר מותר דברים, למשל לעלות במעלית לבד (lol) זה גם גיל ההסכמה ליחסי מין וכו...
זה פשוט גיל מאתגר שהרבה מנסים דברים ומנסים לגלות מי הם
אני אישית חושבת שהקושי יהיה בגיל 16-17.
תאמת?
הכי היה לי קשה בגיל 14
הכי היה לי קשה בגיל 14
אני חושבת שזה גיל 15-16
די מסכימה, אחכה עד גיל 15-16 ונראה.
וואיי בגיל 14 אני זוכרת שזאת הייתה שנה הזוייה כל כך השתנתי אישית וחיצונית לא הסתדרתי עם ההורים והמצב החברתי והחברה עצמה די הפכו להיות מרכז העניינים שלי כל מה שקרה שם גרם לי להשתנות סגנון לבוש דיבור אני חושבת שגילאים 12-13 זה 'הכנה' לגיל ההתבגרות בגיל 14 כבר מתחילים לבנות אישיות לפתח רגשות ודברים ומחזקים את זה במשך השנים וזה כולל לחצים אהבות נכזבות עצבים חוסר מצב רוח עייפות דיכאון ועדיף לא להמשיך לפרט חח אבל עד עכשיו לפחות אני חושבת שגיל 12 וגיל 14 היו לי הכי קשים
אני לא ממש מסכימה כאילו אני לא ממש יכולה לדבר אבל עדיין אני בת 15 והשנה הזו היתה שנה הרבה יותר משמעותית בישבילי לעומת שנה שעברה..
גיל 16, אצלי לפחות, הייתה התקופה הכי קשה, אבל זה אינדווידואלי.
לדעתי לא. אני לא ממש הרגשתי משהו שונה עדיין 0_0
הכי קשה זה 18..
אנונימית
אצל כל אחד זה אחרת ;)
באותו הנושא: