6 תשובות
זה מוריד לחץ נפשי ולחץ נפשי מזיק לבריאות
כן זה גם מנקה עיניים
אחרי בכי אתה מרגיש פחות עצוב.
- שחרור לחצים
- הורדת לחץ דם
- מפחית רעלים שנצברים בלחץ ריגשי
- מפחית מכימיקל בשם manganese (לא הבנתי מה הוא עושה אבל הוא משפיע על מצב הרוח)
- זה אומר שאתה בן אדם
על פי חיפוש בגוגל, כן זה בריא.
אני לא יודע למה ואיך, רק שזה בריא.
אני אערוך מחקר ואחזור עם תשובה.
אומרים שזה בריא לפרוק עומס רגשות. נגיד היום חיפשתי שירים עצובים כדי לבכות. אז באיזשהו מובן כן. זה יכול לעזור לפעמים.
כן זה משחרר
אנונימי