2 תשובות
תמשיך לעשות פעילות גופנית-כפיפות בטן.. שיחזקו את שרירי הבטן
ותאכל רגיל. זה לא איזה דיאטה..
אם יש לך כבר זה אומר שיש לך את הפוטנציאל הגנטי לקוביות. אני לא הייתי מפריזה בתרגילי הבטן -זה יכול לגרום נזק, חוסר איזון. דווקא עבודה על שרירי הב, היציבה הזרועות (למשל תרגילי שכיבות סמיכה -וודאי לשלב אותם באימונים)
לשלב את המוח באימוני הכוח
לאכול נכון לאורך כל היום וגם אחרי אימון (שילוב של חלבון ופחמימה ביחס של 1:3 לטובת הפחמימה)
ולהתייעץ עם איש מקצוע בכל הנוגע לאימונים ולתזונה, על מנת שלא לפגוע בהתפתחוות ובגדילה.
עוד בתגית "בטן, קוביות" או בתגית "קוביות בבטן".
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס