התמונה ברשיון Creative Commons
2 תשובות
תמשיך לעשות פעילות גופנית-כפיפות בטן.. שיחזקו את שרירי הבטן
ותאכל רגיל. זה לא איזה דיאטה..
אם יש לך כבר זה אומר שיש לך את הפוטנציאל הגנטי לקוביות. אני לא הייתי מפריזה בתרגילי הבטן -זה יכול לגרום נזק, חוסר איזון. דווקא עבודה על שרירי הב, היציבה הזרועות (למשל תרגילי שכיבות סמיכה -וודאי לשלב אותם באימונים)
לשלב את המוח באימוני הכוח
לאכול נכון לאורך כל היום וגם אחרי אימון (שילוב של חלבון ופחמימה ביחס של 1:3 לטובת הפחמימה)
ולהתייעץ עם איש מקצוע בכל הנוגע לאימונים ולתזונה, על מנת שלא לפגוע בהתפתחוות ובגדילה.
עוד בתגית "בטן, קוביות" או בתגית "קוביות בבטן".
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
אולי תאהב גם את: