7 תשובות
אם זה שמן זית אז 2 וחצי שלוש כפות
הייתי ממליצה לך במקום שמן- לשים מיץ לימון סחוט טבעי.
יותר בריא והרבה הרבה פחות קלוריות.
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אני שמה רק זית
אנונימית
שמן שימי ממש טיפה, כפית או 2.
ומלח שיהיה לך טעם.
שמן עדיף כף אחת או שתיים, מלח עד כפית וחצי
לא צריך להגזים עם המלח, אם זה שמן זית אז 3-4 כפות זה נחמד.
זה לא משהו שבאמת מודדים בכמויות, זה יותר לפי ההרגשה. שמן תשימי באמת קצת, ואם את רוצה - תחליפי משמן קנולה לשמן זית (אלא אם את תמיד שמה זית). מלח שימי לפי הטעם.