8 תשובות
הם צריכים איך שהוא להרוויח
אוף זה מעצבן
אני כל הזמן בטלפון עם סטיפס וזה משגע אותי זה נכנס לפרסומות בלי שלחצתי על זה בכלל
זה תמיד היה ככה
אנונימית
ממש מציק!
אנונימי
איך את רוצה שהם ירוויחו כסף?@_@
כן זה מעצבן
ואי כל כך
H2k
עכשיו צצה לי פרסומת של אלטמן כו*אמק מחרפן ברמות