8 תשובות
הם צריכים איך שהוא להרוויח
אוף זה מעצבן
אני כל הזמן בטלפון עם סטיפס וזה משגע אותי זה נכנס לפרסומות בלי שלחצתי על זה בכלל
אני כל הזמן בטלפון עם סטיפס וזה משגע אותי זה נכנס לפרסומות בלי שלחצתי על זה בכלל
זה תמיד היה ככה
אנונימית
ממש מציק!
אנונימי
איך את רוצה שהם ירוויחו כסף?@_@
כן זה מעצבן
ואי כל כך
עכשיו צצה לי פרסומת של אלטמן כו*אמק מחרפן ברמות
באותו הנושא: