6 תשובות
שואל השאלה:
זה הקטנים שלא רואים את רוב האדומים הרגתי ואיזה שטח אני על ספסל
אנונימית
אז הכל בסדר?
אגב נקרעתי שאחת התגיות זה מוות xd
אין עם נמלים אדומות ממש בעיה, הן לא באמת יעשו לך משהו, וגם עם כן- מקסימום עקיצה קטנה.
פשוט תקומי ותעיפי אותן.
את נכנסת לשטח שלהן.
פשוט תזוזי מרחק קצר.
תהרגי את כולם
שואל השאלה:
כן
קיבלתי עצבים ופשוט דרכתי על כולם בכעס
אנשים לא ידעו מה יש לי
אנונימית