התחברות
הרשמה
בא לי גלידה אבל כואב לי הגרון, כדאי או לא?
4 ביוני 2016, 14:21
גרון
בריאות
חומרים טבעיים
תרופות סבתא
רפואה אלטרנטיבית
רפואה משלימה
2 תשובות
כדאי, זה יכול להרגיע את המקום
א
את כמו שק של מלט חסומה
רצוי ארטיק. זה עוזר לכאבי גרון.
ט
טום קשתי המלך שליי!
באותו הנושא:
כשכואב הגרון עדיף לא לאכול גלידה?
האם זה בריא לאכול מאכלים קרים (גלידה, ארטיק) בזמן כאב גרון?
אים כשאני בולע רוק כואב לי הגרון מה זה אומר?
חברות שלי אמרו לי שהן אוכלות גלידה כשכואב להן הגרון
גלידה עוזר לכאבי גרון?
זה נכון שגלידה עוזרת לכאבי גרון?
גרון ולשון כואבים - הגרון שלי כואב והוא לא אדום ואין שום מוגלה, הלשון שלי כואבת והכאב ממשיך להתפשט, נשכתי את עצמי לפני יומיים והכאב נשאר מה לעשות?
פתרון לצרידות וכאבי גרון - מה לעשות אם אני צרודה וכואב לי הגרון חזק?
כואב לי ממש הגרון מה מעביר כאבי גרון?
כואב לי ממש הגרון וזה משפיע על האוזניים אז גם הן כואבות ועיקרון כל הפנים פשוט כואבות בגלל הגרון מה לעשות?
למה כואב לי הגרון רק בערב?