6 תשובות
שואל השאלה:
הסטירה הייתה בגלל חצי צחוק חצי אמת, ולא ממש כואבת
אנונימית
מה אני יכול להרגיש.. אבל אלימות זה לא הפיתרון לעצבים זה כמו שחבר שלך יתן לך סטירה איך תרגישי? זה שהרוב לא אלימים זה לא אומר שמותר לך..
אנונימי
כן אבל מה עשית שהיא נתנה לך סטירה?
חהחהחה כאב
אבל עכשיו ברצינות תלוי בגלל מה
סטירה?
אנונימית שבא לה להתחכם
שנתנו לי סטירה -_-

אני חושב כואב