6 תשובות
אתה יכול להצהיר שאתה פציפיסט.. אבל הסיכוים שיקבלו את הבקשה שלך שואפים לאפס
שואל השאלה:
איזה עוד דרכים יש חוץ מזה?
אנונימי
למה אתה לא רוצה להתגייס מחוץ שאתה לא רוצה להיות במערכת אטומה? תאמין לי שאלפים כמוך היו באותו מקום כמוך ואכן התגייסו, חוו חוויות והשתחררו והמשיכו בדרכם, כי זה חלק מהחובות של להיות אזרח במדינה. אגב למה אתה חושב שצה"ל היא מערכת אטומה?

פטור מגיוס ניתן לבעלי בעיות רפואיות ונפשיות חמורות, כמו כן לבעלי נתונים נמוכים מאוד עד כדי כך שהם אינם מתאימים לשירות צבאי ומקבלים פטור עקב אי התאמה. האם אתה עונה על אחד מהם?
שואל השאלה:
אני הייתי בבית ספר צבאי ונמאס לי מהמערכת הזאת ומהיחס המשפיל ואני לא מוכן לקבל יחס כזה גם בצבא
אני בנאדם טוב שלא עושה שום דבר רע לאף אחד ואני לא מוכן לספוג את היחס הזה יותר ולהרגיש מנוצל כל הזמן
אנונימי
זאת הדרך הכי טובה להכיר למדינה שאתה חיי בה (:
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבקש מילדים קטנים לא להגיב פה
מבקש תשובות רציניות
אנונימי