4 תשובות
שואל השאלה:
בעיקרון אני לא צריכה לישון עם זה אני צריכה להוריד את זה אחרי 10 דקות אבל נרדמתי אתמול
אנונימית
אני חושבת שעדיף שתלכי להתייעץ עם רופא עור.
יכול להיות שהמשחה לא מתאימה לעור הפנים שלך או ששמת מינון לא נכון, כי אני כשאני שם נשחות נגד חצ'קונים אז אני הולך לישון עם זה ולא רק אני, אני מכיר עוד אנשים שעושים כך והפנים לא נהיות אדמומיות.
קרה לי לפני שלוש שנים עם אותה המשחה ששמתי ממש הרבה והלכתי לישון וזה עשה לי אדמומיות אבל אז היה עור פנים רגיש יותר מאשר עכשיו...
אנונימי
תשתמשי במעט אלוורה וקרח.