2 תשובות
את יכולה "להיות" המספר" ולכתוב על עצמך,, או לכתוב על מישהו-שכותב על מישהו.. זה לא משנה.
אם את המספר-זה גוף ראשון,"אני"
אם את המספר-זה גוף ראשון,"אני"
תלוי על מי כותבים
באותו הנושא: