5 תשובות
כן, ומומלץ לשכב על הגב בלי לזוז הרבה עם דלי ליד המיטה למקרה שתרגיש בחילה שוב.
תגיד להורים שלך שאתה לא מרגיש טוב ושאתה מקיא
אנונימי
כן, תשתה קצת מים בלגימות קטנות
ותשכב על הגב עם הראש על כמה כריות, שתיהיה בגובה
ותשכב על הגב עם הראש על כמה כריות, שתיהיה בגובה
כבר עברו 7 דקות ולא הקאת? זה טוב.. שים דלי ליד המיטה ולך לישון, אם אתה רוצה להקיא אז לדלי
אנונימי
לשכב על הצד ועדיף מאוד על שמאל וקח דלי ליד המיטה ותרגיש טוב
באותו הנושא: