6 תשובות
אני חושבת ש12 אבל לא הכי מומלץ, כי להיות כנים יש ילדים בגיל הזה שעדיין צריכים בייביסיטר.
אני אומרת 14 הכי טוב
אני התחלתי בגיל 12 והמשכתי עם בייביסיטר עד גיל 17
אני הייתי אדם מאוד אחראי בגיל 12 ובעקרון, גיל 14-15 הכי מתאים כי יותר מתבגרים ומראים רצינות ואחראיות
אני חושב אפילו 12+ אם את/ה מבין/ה מספיק לגילאי 4+
בעיקרון הרבה מתחילים מגיל 12-13, אבל אני לא יודעת כמה מהם כן מצליחים להציג עבודה כי בכל זאת הם לא כל כך בוגרים..
אני חושבת שמגיל 14-15+ את תוכלי גם לקבל הרבה הצעות (:
אני חושבת 14 הכי טוב
לרוב 13+