התחברות
הרשמה
אם אני רגישה ובוכה מכל דבר קטן זה דבר רע?
26 במאי 2016, 21:29
בכי
דמעות
ביטחון עצמי
לחץ
נפש
רגישות
3 תשובות
שום דבר לא טוב בקיצוניות, אבל זה לא דבר שאפשר לרסן, אז בסדר.
S
Shackler's Revenge
כן
~ HERE FOR U ~
כן גם אני ככה אנחנו צריכות להתגבר על זה.
o
okay ,but first coffee
באותו הנושא:
בנים אם תיראו בחורה יושבת ובוכה בשכונה שלכם מה תעשו
זה מוזר שאני לא בוכה ליד אנשים בכלל כי אני לא רוצה שיראו, שאני חלשה אבל שאני לבד אני בוכה ואני רגישה ובוכה אפילו משירים?
תקשיבו ממש קשה לי עליתי לחטיבה ואני לא מסוגלת להיכנס לכיתה אני יושבת ובוכה
הגיוני שאני אני בנאדם רגיש ובוכה מלא ועכשיו כשאני רוצה לבכות אני פשוט לא מצליחה?
אני יושבת ובוכה
מאמינה ובוכה - אני דתייה, ואני כ"כ אוהבת את ה', אז למה אני מוצאת את עצמי יושבת בלילות ובוכה בלי סוף..?. מה חסר?.:- (
מה זה אומר שאני מרגיש לא טוב ובוכה בגלל שהיא נסעה לכמה ימים?
אני פשוט יושבת ובוכה ש-2017 נגמרת
בזמן האחרון אין לי מצב רוח אני מתעצבנת ובוכה בלי סיבה מה יש לי?
האגודל שלי רועדת לבד בלי שאני מזיזה אותה, אני לחוצה ובוכה פה מה לעשות?
אני לא מצליחה להכניס את הנזם, יורד לי מלא דם ובוכה מכאב