7 תשובות
כיתה ט, מנסים להתכונן מהמחברת ומהספר
כיתה י
אני עושה סיכומים ואז מנסה לשנן אותם
י"ב. וכשלמדתי היסטוריה שנה שעברה פשוט קראתי וקראתי את החומר, את הסיכומים, כמו סיפור עד שהוא נכנס לראש
x8a
כיתה יא ובגלל שזה הרבה מאוד חומר למבחן אחד אני מחלקת לי את החומר ולומדת לפי חלקים..
נגיד יש לי עוד 4 שבועות בגרות אז חילקתי את החומר ל 3 וכל שבוע אני חייבת לסיים את כל הפרק..
אני ממרקרת מילים או משפטים חשובים וכותבת בצד ליד כל פיסקה נקודות חשובות שצריך לזכור..
אחרי זה עונה על שאלות פעם ראשונה עם הסיכום, פעם שנייה רק נעזרת טיפה בנקודות החשובות שכתבתי ופעם שלישית כבר זוכרת בעל פה.. וגם תוך כדי אני מסמנת לי מה אני יודעת ומה אני פחות יודעת ובסוף השבוע יום שבת אני מקדישה לסעיפים שסימנתי שקשה לי ופשוט חוזרת עליהם.
בשבוע האחרון שנשאר לי (שזה בעצם רק איזה יומיים או שלושה, אני קוראת שוב את כל הסיכומים וחוזרת על זה כדי לראות שבאמת אני יודעת הכל.. יום לפני חוזרת בבוקר קצת על חלקים שסימנתי שהיו לי קשים ויותר לא נוגעת בחומר!
ביום של הבחינה אוכלת משהו לפני ומביאה בקבוק מים ומשהו מתוק
ט' ואני עושה סיכומים ומהספר
ח.
יש לנו ספר ומחברת. לומדים מהספר ועושים שאלות במחברת.
כיתה י'
כותבת סיכומים ואז מנסה להבין את האירועים ומה הוביל למה...