4 תשובות
גם אני עכשיו ממש עצבנית.. / מודאגת
קניתי תנעליים כאלה היום.. דודה שלי קנתה לי והם עלו 150.. את יכולה להגיד לי כשאת מטעינה ויש אור אדום מהבהב נכון? אז זה מהבהב בשתי הנעליים או רק באחת מהם כי אני מטעינה ורק נעל ימין מהבהבת ושמאל לא.. גם אצלך זה ככה או שיש אצלי בעיה?
קניתי תנעליים כאלה היום.. דודה שלי קנתה לי והם עלו 150.. את יכולה להגיד לי כשאת מטעינה ויש אור אדום מהבהב נכון? אז זה מהבהב בשתי הנעליים או רק באחת מהם כי אני מטעינה ורק נעל ימין מהבהבת ושמאל לא.. גם אצלך זה ככה או שיש אצלי בעיה?
שואל השאלה:
כל הקטע שיש אורות אדומים כשמטעינים את הנעליים בחשמל.. אבל הכפתור לא עובד
כל הקטע שיש אורות אדומים כשמטעינים את הנעליים בחשמל.. אבל הכפתור לא עובד
אנונימית
יכול להיות האור האדום מראה שאין להם טעינה ורק כשהם יגיעו ל100 אחוז אז זה יעבוד.. בכל מקרה אני לא מבינה בזה אבל יש מצב שזה ככה.. אם לא לכי לחנות.. ואי זה מבאס אם זה לא יעבוד.. אני אישית שונאת חקנות דברים ואז לחזור לחנות כי הם לא עובדים..
כנראה הסוללה מקולקלת..
תנסי להחליף סוללה..
תנסי להחליף סוללה..
באותו הנושא: