התחברות
הרשמה
איך קוראים לשיר בדני הוליווד שרינגו ונועה שרו כל הזמן בעונה השנייה?
21 במאי 2016, 23:27
תשובה אחת
אני לא זוכרת איך קוראים לו אבל נראלי לי ההתחלה הולכת ככה:
שלום לחושך האהוב באתי לשוחח שוב כי זיכרון עמום נשאר איתי
k
kawaaii~