2 תשובות
בעקרון יש סימפטומים, אבל יש סיכוי מאוד גדול שאת לא תזהי בנאדם בדכאון, שביומיום הוא יכול להיראות שמח בעינייך אבל לא.
הסימפטומים מצורפים בקישור
הסימפטומים מצורפים בקישור
קישורים מצורפים:
לא צוחק הרבה עצוב לא שמח אין לו כוח לכלום
באותו הנושא: