8 תשובות
תמיד יש פעם ראשונה לא?
לא:)
לא, גם אני לא מדברת עם אף אחד כאן בהודעות.
גם אני.. אני יותר עונה על שאלות.
ואם אני כבר מדברת אז שיחות קצרות של כמה דקות.
ואם אני כבר מדברת אז שיחות קצרות של כמה דקות.
לא, השיחות היחידות שלי זה שיחות בודדות ישנות שארכו כמה דקות
לא אין מספיק פרחים
אנונימית
לא מדברת ביומם יום אבל יש את הפעמיים שכן..
אני גם לא, רק כשפונים אלי.