6 תשובות
לא, אבל פעם הייתי מתלבלת מלא
ת מ י ד
קורה לי מלא
חח כן אז אני תמיד חושבת איך כותבים את זה ביחיד ואז הכל מסתדר
כל הזמן חח אני כותבת בשתי הדרכים נגיד מגוכחים ומגוחכים וכשאני רואה את זה מול העיניים אני רואה מה הנכון
שואל השאלה:
אצלי זה התחיל עם המילה חכם
אצלי זה התחיל עם המילה חכם
אנונימי
באותו הנושא: