10 תשובות
לא יש מסטיק בטעם מנטה
אנונימי
ופטל
אנונימי
ותות
אנונימי
לפי מה שהבנתי הפסיקו לייצר אותם/לשווק אותם בארץ.
שואל השאלה:
אני יודעת
שואל השאלה:
למה הפסיקו?
שיקולים שלהם.. אני לא יכול לדבר בשמם.
כי אנשים שמו על שיפוד ושרפו את זה
אנונימי
שואל השאלה:
איזה מבאס אני רוצה לבכות
כן באסה מה נעשה עכשיו?\\
אני בדיכאון כבר שבועות
אנונימי