התחברות
הרשמה
שמעתי שמי שמקבל במקצוע אחד נכשל במחצית א׳ בתעודה, לא עולה לתיכון, מישהוא יודע למה?
17 באפריל 2012, 15:37
בית ספר
תקלות
בני נוער
לימודים
מחשבים
תשובה אחת
זה תלוי בתיכון..
אצלי זה לא ככה..
s
summer♥
באותו הנושא:
איך הייתם מגיבים אם הייתם מקבלים 100 בבגרות במקצוע שהכי קשה לכם בו? איזה מקצוע זה בשבילכם?
אם יש לי שלושה נכשלים ומעלה בכיתה ט מחצית א לא יקבלו אותי לתיכון?
באיזה מקצועות אפשר לקבל נכשל בבגרות ולא יקרה כלום?
16 חיסורים במחצית א זה הרבה? (במקצוע אחד)
יש לי מחר מתכונת באיזה מקצוע ואני בטוח נכשל בו מחר וגם בבגרות.
אם יש לי נכשל בבגרות בהיסטוריה אז אני לא יכול לקבל תעודת בגרות?
שמעתם על החוק הזה שאם יש לך 4 נכשלים בתעודה משאירים אותך כיתה?
מישהו יודע מתי מקבלים תעודות של מחצית א'?
38 חיסורים (בשעות) במחצית אחת זה רע? ואם במקצוע אחד יש לי 19% חיסורים, יתחילו להוריד לי ציון לדעתכם?
כמה מבחנים מותר לעשות במחצית מקצוע? לפי חוזר מנכל של השנה?
מה קורה אם אני נכשלת במקצוע בתעודה? (של מחצית אחת)