2 תשובות
אולי פעם תנסי את האמת להגיד שלא בא לך לפעמים תהיי מופתעת..
תגידי שאת לא מרגישה טוב ושאין לך שיעורים חשובים ושאת מעדיפה להשאיר בבית וללמוד למבחן..
אשמח לפרח!:)
באותו הנושא: