10 תשובות
כי אנחנו באמת טובים יותר, אנחנו פה כדי לעזור אחד לשני במקום ללכת ולשתות ולהיות ילדי פח סנובים, שתאמין לי חסרי חיים יותר.
אתה ממש חוצפן אתה יודע? לי יש חיים תאמין לי
אנונימי
חח אני לא כזאת.. ויש לי חיים מבטיחה
מדבר זה ששם אנונימי וקובע מה אנשים פה
0!
צודק. יש להם גם נטייה לחשוב שהם מכירים פה את כל המשתמשים, עושים להם ניתוח אופי על בסיס לא ידוע ומכלילים קבוצות שלמות בשניות. ממש כמוך.
הוא פשוט נפל פה על אנשים לא נחמדים אולי
וחוץ מזה יש לי תחושה שגם הוא לא הכי נחמד
אנונימית
למה ליהודים יש אף ארוך? למה כל האמקיראים שמנים? למה כל האכשנזים גבוהים? למה כל המרוקאים טפשים? למה כל העירקים שעירים? למה כל הערבים מחבלים? למה כל התימנים קמצנים?


למה אנשים עושים הכללות מפגרות שאין להם שום ביסוס?! דיי!
אנונימי
וואו, הצלחת להעליב אפילו אותי. כבוד.
הייתי מעשירה את אוצר המילים שלך בשלל קללות אך חל איסור על קללות בסטיפס, ואני מאופקת מידי בשביל זה (בדרך כלל).
חח לא כולם אבל יש..
אנונימית