8 תשובות
יש על הצד הנכון סימן לא
יש עיגול מושלם איפה שהצד הנכון כשאת מניחה על האצבע, כאילו החלק התחתון מונח בצורה של עיגול מושלם יש כזה עיגול קטן על האצבע בגלל העדשה ואם העדשה לא נמרחת על האצבע זה הנכון
שואל השאלה:
אין שום סימן
אנונימית
תנסי לקפל את העדשה בעדינות. אם היא מתקפלת למן צורה של פיתה ולא מתקמטת, זה הצד הנכון. אם לא, אז לא.
תשימי את העדשה אם זה מציק אז זה הצד הלא נכון ואז תוציאי ותהפכי ותשימי שוב ואם זה בסדר אז זה הצד הנכון
שאת מורידה את העדשות שימי אותם בתנוחה כזאת שמתי שתשימי אותם שוב את יודעת את הצד הנכון... בהצלחה^^
(כבר לא) חייל:) אמר נכון.

ממליץ לך לגשת לחנות אופטיקה ממנה קנית ולעבור שיעור הדרכה.
כשאני התחלתי להשתמש בעדשות הסבירו לי בחנות את הדרך השנייה, אני לא משתמשת בה כי זה נראה לי יותר מדיי התעסקות עם העדשה בידיים לפני שמכניסים אותה לעיניים.
הדרך הראשונה מעולה, את פשוט שמה את העדשה בקצה של האצבע ומסתכלת מהצד על הקצוות שלה, אם הקצוות קעורות כלפי פנים אז העדשה בכיוון הנכון ואם הן "נפתחות" קצת כלפי חוץ אז את צריכה להפוך את העדשה:)