2 תשובות
זה נורמלי אני לא קיבלתי איזה חצי שנה
כן, בשנה הראשונה זה נורמאלי.
אני קיבלתי מחזור פעם אחת ואז אחרי חצי שנה רק קיבלתי פעם שניה..
אני קיבלתי מחזור פעם אחת ואז אחרי חצי שנה רק קיבלתי פעם שניה..
אנונימי
באותו הנושא: