2 תשובות
זה נורמלי אני לא קיבלתי איזה חצי שנה
כן, בשנה הראשונה זה נורמאלי.
אני קיבלתי מחזור פעם אחת ואז אחרי חצי שנה רק קיבלתי פעם שניה..
אנונימי
באותו הנושא: