12 תשובות
אין להם קטע
כשיש הרבה נעצים- השאלה תגיע לעמוד הראשי.
זה מגיע לעמוד הראשי למי שיש מלא
כשיש הרבה נעצים השאלה מגיעה לעמוד הראשי, וכך יהיו יותר תשובות. את נועצת שאלה כשהיא מעניינת אותך.
למה את מתכוון?
אף אחד לא מבין תקטע של זה.
לדעתי מיותר.
לגרום לשאלות חשובות ומעניינות להגיע לעמוד הראשי וכך כולם יוכלו להיחשף אליהן.
פעם סטיפס עשו את הנעצים כדי שידעו במה גולשי סטיפס מתעניינים (נושאים עיקריים)
במידה ואתה מעוניין שכמה שיותר משתמשים ייחשפו אל השאלה כדי לעזור לשואל השאלה, אתה נועץ אותה ועם עוד כמה משתמשים נועצים היא מגיעה לעמוד הראשי ומקבלת חשיפה גדולה יותר משאר השאלות.
הקטע טוב אם לא משתמשים בו לדבר הזוי
אם יש שאלה ממש חשובה אז תנעצו אם יש שאלה שמופיע המילה נעץ אז אל תנעצו!
שגולשים באתר שחושבים שהשאלה מעניינת וצריכה שהרבה אנשים יענו עליה אז הם נועצים אותה..

אם גולשים במחשב אז יש "שאולות נעוצות" והשאלה שלך יכולה להופיע שם ואז יענו עליה יותר גולשים..
אם יש הרבה נעצים (כלומר הרבה אנשים לחצו על הנעץ בשאלה שלך) אז השאלה תופיע בעמוד הראשי וככה יותר אנשים ייראו אותה ויוכלו לענות עליה או ירוויחו תועלת מהתשובות שלה
~S~