6 תשובות
השרלה הזאת שקולה לזה שכשאדם מחר אומרים שהוא דפק וברז ולמה לא אומרים שהוא דפק את הכיור
סתום תפה שלך כבר
אני יודעת, אירוני.
הם חושבים שלאכול בשר זה בריא מרוב שטיפות המוח שעברו.
מצד שני, שור הוא בריא.
כי זה ביטוי ישן, עוד לפני שטבעונות נהיה טרנד ואנשים כמוך ניתחו משפטים כאלה.
אז למה כשטבעונים שותים ויטמינצ'יק אז הם מרגישים כמו אריה, כשאריה הוא טורף?